Söndag!

De blev en toppenmysig Lördagkväll, middag hos pappa.. Men massa god mat, prat, skratt och godisglass..
 
Jag fick sovmorgon imorse, hur skönt??
 
Tobbe har precis åkt till gymmet, jag har hoppar träningen denna helg, eftersom ja inte känner mig helt fräsch i halsen.
Nä, då är de bättre att vänta ut de lite.
Hoppas på ett pass imorgon.
Vi var igår och köpte tapeter till övre hallen, den får bli en grå hall, men grymt fint golv.
Kommer bli hur bra som helst.
Så de ska Tobbe jobba med idag, medans jag o Arvid åker på 4-års kalas hos min lilla kusin som fyllde förra helgen.
Var länge sen vi träffades, ska bli trevligt.
 
Så vi ska nog på Söndagen oxå att gå.. =P
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0