Shopping

Äntligen, nu slipper vi köra med dubbla byxor eller stickade överdragisar när vi är ute..=P
Dock var de såklart dubbelstorlekar och 86/92.. var de minsta =P hehe.. men men.. vi får vika lite, knyta lite o trockla lite så ska nog inte de vara någe större problem.
Jag hittade även ett supergulligt nagellack på gina..
Rosa glittrigt, med babyrosa hjärtan i..=) Hur gulligt?! Jag vet att de är supertråkigt att försöka få på de där små hjärtana. eller va de nu är i.. o glittriga nagellack i sig är totalt värdelöst att få bort.. men de var så sjukt fint. plus att de var ju halva priset..=P
 
10 i tolv satt Arvid och ja o käkade lunch, och 6 min. över så låg han i sin säng med en snutte i varje hand och sov som en liten gris.. De går fort i svängarna med små barn..=P
Kom på att ja har ett paket att slå in oxå till morgondagens 80-års kalas.
Kanske ska passa på att göra de nu då, medans lill-prins-bus sover..
Eller så tar jag de ikväll.. o lägger mig med boken ett tag..
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0