September!

Nu måste de väl ändå vara höst, 10 grader ute var de nu.
Mysigt att få klä sig i jacka o någon snygg sjal.
 
Arvid sov hela natten inatt, o vaknade kl 6 o var vrålhungrig, så då fick han en flaska välling o jag hoppades att han skulle hitta tillbaka till drömmarnas värld, men efter lite välling var han tokpigg, så vi knatade upp och pussade Hejdå på pappan, sen blev de lite lek, o sen togtrött o somnade bums.
Så nu sitter ja här o kopplar av lite, o kollar på Vakna med NRJ..
O väntar på att min pappa ska komma med mina nycklar.
 
Även jag o Tobbe fick en bröllopspresent i Lördags, av Tobbes föräldrar..
Det var en herrgårdsweekend på Dufweholms Herrgård, med afternoon tea, och välkomstdrink, fyrarättersmiddag och en lyxig frukostbuffé..
Det fanns även tre andra herrgårdar att välja mellan om vi ville byta.
Guuud va mysigt att ha de och se fram emot, jag har redan bestämt när vi täkte unna oss detta..=P
 
Jaha, nu var vi på banan igen med mat och träning, har inte vart på gymmet sen förra helgen..
Eftersom ja inte fick sova speciellt mycket under Arvids sjukvecka, så var inte träningen jätte prioriterad.
och i helgen kan ja inte påstå att maten heller blivit jätte prioriterad.
Men vafan.. Ibland måste man ju få ha sådana helger, bara de inte blir en vana i vardagen oxå.
Men känner mej taggad för denna vecka och hoppar vägningen imorgon, och sattsar på nästa Tisdag.
Så imorgon blir de gymmet äntligen. =D
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0