Kallt!!

Brrr, fryser!!
Har precis legat i vår varma säng o gosat med Arvid, hur skönt?!
Han somnade o ligger nu o sover i sin säng där uppe, o jag passar på och tar de lugnt i soffan innan vi tar tag i dagen.
Vi har en 80 års present att införskaffa, får se om de bli idag eller om vi hittar på någe annat.
En promenad ska vi väl klara av iallfall.
Och så får vi se om jag åker ner o tränar ikväll oxå.
Körde min timma på crossen igår, men kände nog när ja var på väg hem från gymmet att jag kunde nog fan gett mer i maskinerna än vad jag gjorde, men men..
Och imorgon tror jag de skulle vara trevligt att vara hemma båda två rätt skapligt. =)
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0