Hej dagen!

Arvid började hojta från lillsängen redan vid 6 imorse, och jag hörde någonstans långt borta under mitt varma täcke att Tobbe stoppade om honom igen, och han somnade nog om en liten stund, men redan 20 min. senare var de nytt disco från sängen, men denna gång med en illa luktande blöja, så de var bara att knata upp.
Frös som satan o kom inte längre en framför Nyhetsmorgon, med en halv pigg unge i famnen.
Så där satt vi o huttrade ett tag under en filt, innan jag tyckte att vi kunde nog gå upp o lägga oss igen o läsa en liten saga..
Sagt o gjort, nästa gång ja kikade på klockan var hon nästan halv nio..=P Vi hade visst somnat om båda två i vår varma säng.. o denna gång vaknade vi betydligt piggare.. =D
Skönt, så lite frukost, och sen en morgon promenad i höstvädret, Arvid fick inviga sin nya jacka, vantar och mössa.. Han hatade, stretade o drog i allt.. Lilla hjärtat de är bara början..=/
 
Sen kom vi hem o bytte vagnen mot bilbarnstolen och åkte ner till stan, behövde ju betala in den morderna räkningen jag fick.. Så in på forex bank.. o faan va sur jag bli... 50 kr.. för att betala en räkning på 70..
Så efter de vart ja så tjurig så jag hade inte ens lust att gå o kika i butikerna.
Så gick tillbkaa till bilen och åkte hem.
 
Nyss käkat lite lunch och Arvid har precis somnat, så jag ska nog antingen dra igång en film eller så plöja igenom några kapitel ur boken.
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0