Godmorgon!

Igår kväll dog ja redan kl nio.
Skönt tänkte jag att få sova läääänge, Arvid åt ingen kvällsvälling så ett matpass på natten var redan inbokat, o de betyder sovmorgon..=P
Men redan kl tio var friden över och de sattes igång att gallsktrika från lillsängen..
Såfort man la ner honom vrålades de rätt ut, gick man o vagga på rygg vrålades de, men låg han över axeln o gunga var de prima.. Jaha, magknip, inte konstigt är väl de med tanke på att han käkade massor med fläskfilé, potatis o grönsaker..
Men efter lite vaggande, o lite magmassage så sov hela familjen igen.
Och precis som jag förstod så vaknade han vid fyra o svepte en flaska, och sen sov vi till åtta.
Kanoners!
 
Efter frukost och lite lek, så tänkte jag ta en power walk i höstkylan ner till stan, Arvid behöver överdragsbyxor o vantar, han var ju iskall igår när vi var ute o lekte på altanen.
Lite mjukisbyxor, o lite tröjor, har presentkort på polarn, så kanske gå in där o kika.
Jag skulle även behöva handla två födelsedagspresenter, en till en 17-åring o en till en 4-åring..
Får se vad vi kan hitta på.
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0