Djävulen VS Ängeln

Så blir jag när jag har tråkveckan...
Hatar allt, och på två sekunder vill ja inte byta med en enda människa..
Mycket är så..
Till o med, så pass att jag läääääänge har velat tatuera in någon form av ängel vs djävul på mina skuldeblad..
Jaja, nog om de..
Plockade upp Johanna såfort Arvid vaknat, och vi drog till Tuna Park.. som sagt så behövdes Arvids garderob fyllas på.
Och, jag är ju inte mycket för HM.s pojk kläder.. MEN.. vill man ha någonting mer i mysfaktor hållet, (finare kläder till killar är ju mer jeans o skjotra.. så mycket myskläder blir dse..=P så måste ja få slå ett slag för deras Basic Baby.
överdelar och byxor.. 3 för 99:- Skit bra..
Så två par tröjor, en body och tre par byxor.. för 200 kr..
Plus tre bodys till.. Så allt som allt.. Fick jag fyra bodys, tre byxor och två tröjor för 350:-
Lyckat..
Så sattsar vi på lite mer på gekå´s..
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0