Vilken vuxenzoon sovrummet blev..=)

Flyttade ut Arvid säng ur vårt sovrum och in i hans rum.
Blev toppenbra, så snart är hans rum klart, en ny byrå och så fylla på med lite kul leksaker.
Hoppas att vi kan bryra mönster lite när de gäller hans nattning, när jag ska natta är de rena cirkusen.
Han går bananas i sängen, skrattat, kastar sina saker, river ner skyltarna från väggen osv. osv.
Och när Tobbe nattar, (med precis samma rutiner som jag) då har dom hur mysigt o de går hur bra som helst.
Morr!
Så de har ju slutat med att jag har nattat Arvid i vår säng, (ja vet!!!)
Men som sagt så kan vi väl hoppas att de kan lösa sig.
Stor pojke, ingen välling på kvällen o sova i eget rum..=P
Vi åkte ett varr runt stan på fm, hämtade ut mitt Polarn & Pyret presentkort på posten och sen så åkte vi till Rusta för att kolla in deras utbud på mattor, hittade en jag skulle kunna tänka mig till lekrummet.
Men skulle vilja åka en vända till, till IKEA, skulle vilja handa lite till vårt sovrum, fan va plats de blev nu..=P
Skulle vilja ha sängbord, lampor och två mattor dit in.
Sen är även sovrummet klart, får se hur de ser ut på kontona snart, kanske löser sig.
 
Ullareds resan blev flyttad till den 9 November, och med 100 rabatt.. de var ju helt okey asså. Så en ullareds resa för 150 kr är ju helt okey.
Tänkte nog börja förbereda Arvids middag, vi ska till pappa och äta mat ikväll, sån vardagslyx att slippa laga mat.
Så koka lite grönsaker och ta ut en matlåda till Arvid ur frysen är väl precis lagam.
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0