Vad tycker ni?

Dessertmästarna VS Hela Sverige Bakar
                           VS
Följer stenhårt Hela Sverige Bakar, mne har bara sätt små snuttar från Dessermästarna, och jag har någ inte kommit på vilket som är bäst, Hela sverige bakar har ju krymt mycket mer roligt att titta på i bakgrunden, massor med fina färger, bytter, slevar och fat, men Dessertmästarnas färdiga resultat ser ju bara för smarriga ut.=P
 
Idag då?
Jo, tog mej ner på stan när Tobbe kom hem från gymmet, och hittade precis de byxorna jag skulle ja.. =)
Mä, på bilden ser de grymt röda ut, =/ De är faktist orange, och den blå bodyn fick oxå följa med hem.
 
När jag kom hem stod Tobbe o Arvid och lagade mat, =) mina hjärtan, och efter de så klädde vi på oss, och gick ut till lekparken hela familjen, Isak och Lukas var givetvis med.=)
Arvid är så nöjd med att krypa runt och upptäcka och utforska.
På em/kvällen fick Tobbe ett samtal och var tvungen att åka till Stockholm.. De är inte värre än att de är en bil i fokus, så jag o Arvid hade en liten mys-söndag-kväll.. Bubbelbad, lite gröt, sagostund och massor med gos i mammas o pappas stora säng tills han somnade så nöjt med en snutte i varje hand.
Nu har jag grymt mysig egentid, käkat upp allt skit vi haft under helgen, (för att sattsa på en ny vecka)
och ligger i soffan o glor på tv.n..
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0