VAD ÄR DE FÖR FEL PÅ DEJ?????!!

 
 
                                                 Eller vad är de för fel på mig..
 
Kan lova att 95% av alla föräldrar någon gång har ställt sig den frågan, samtidigt som de dåliga samvetet väller över än bara för att man känner så..
Man vill ju alltid de bästa för sig barn och man vill ju att de ska vara precis så bra som på de rosa molnen.
 
Jag har verkligen fasnat i en svacka, och skulle kunna slita mitt hår när de gäller Arvids nattning..
Vart blir de fel, när vi kan hålla på o natta i nästan 40 min.
Han är togtrött, kan sitta o gosa i soffan hur länge som helst, o nästan somnar, ligger med snutten för ansiktet på skötbordet när vi byter sista blöjan osv. osv.. han är trött..
Men när han kommer ner i sin säng blir han lillhulken..
Jag har verkligen skärpt mig när de gäller nattningarna.. inge skratt när han busar, inge prat o väldigt lite med ögonkontakten.
ÄNDÅ!!!!!
Idag somnade han när vi var ute o gick vid kvart i 10 och sov 20 min.
efter lunch så var han ju inte de minsta trött och busade med pappa när han kom.
Tycke att han började bli lite seg vid 1, och knatade upp för lite vila.. Precis samma som alltid.. Lillhulken!!
Så kl kvart i 2 gav ja upp.. (skulle möta Johanna på stan halv tre)
Tänkte att ungen får sova i vagnen eller bilen eller vart han vill.. tror ni han somnade???
Jorå, i bilen på väg hem kvart i fyra!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAA!!
 
Vad jag älskar den ungen!!!
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0