Träningsvärk from hell...

Hittade en toppenbra sida med hemövningar för rumpan, o jissa om de känns idag. =D
Vi startade morgonen något tidigre än vanligt, men kroppen var ju ändå inställd på en timma senare så för mig spelar de väl ingen roll, plus att de var bara bra att komma upp skapligt, såfort vi vinkat Hejdå till pappan så vispade jag ihop en pannkakssmet och värmde på plättlagget, precis lagom tills jag var klar knackade de på dörren och Alva o Leo kom på ett litet frukostbesök.
Rikard o Kim skulle till BM.
Gjorde en pannkakssmet utan salt så även puffen kunde få smaka, han har inte smakat de förut.
Men de var väl inte de bästa han hade käkat.
Leo trodde att de var för att han inte hade fått någon sylt på..=P Ja.. kanske..! hehe
Närdom hade åkt dammsög ja lite och städade de ja kan medans Arvid är runt fötterna, sen tog vi oss en 45 min. promenad.
 
Pappa skulle komma över en stund på sin lunch och sen ska vi ner på stan o träffa Johanna.
Jag ska få och göra av med pengar.
Har sålt en jacka till henne som hon ska betala och sen så har ja lite saker jag måste handla.
Vi har ett 1 års kalas denna vecka.. (Å de är ju alltid lite speciellt) =D så paket till de.. och så måste Arvid ha några nya lite snyggare byxor. eller ja.. byxor i största allmenhet behövs.
Min mascara är slut och min rouge är bara smulor kvar.. Men sånt är så sjukt tråkigt att handla.
Sådans som man "måste" går jag alltid o drar på.
 

 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0