Som en trotsig 15-åring

Jag tycker ju inte om när katterna är bland Arvids saker eller i vår säng, dom har massor med gos att sova i.
MEN.. När Isak är inne, så har han någon form av tvångstanke att sova bland Arvids saker, vårt sovrum och Arvids rum är alltid stängda när dom är inne, igår hittade jag Isak i vagnen, så nu har den blivit utflyttat till förrådet, imorse låg han uppe på skötbordet igen, men priset togs väl ändå nu på em. 
Innan lunch så höll Arvid på att plocka med kläderna i byrålådan i hallen, kläder överallt.
Och efter lunchen så fick jag syn på en lite för stor katt i en lite för trång låda.. Han hade hoppat ner i lådan där vi har Arvid utekläder, och låg där o gosade. Vilken gris!
 
Nu har Puffen somnat, lite senare än vanligt, men men.. sover gör han iallafall.
Jag tänkte nog ta de lungt jag oxå, blev en nästan två timmars promenad fram o tillbaka till coop, och för att höja förbränningen en level, så hade jag på mig mina vristvikter, dock bara 1 kg styck, men när vi hade gått halva vägen tillbaka hem igen, så bytte jag o satte dom på handlederna, o fan va benen kändes lätta.=P
 
Köpte med mig lite mums till inatt, plus en Julmust.. jag kunde inte hålla mig längre, =P
Nähä, kolla in senaste avsnittet på Bron kanske.
Har börjat kolla igenom dem, (första säsongen)
Men den är tyvärr inte textad, =P och den är ju Svensk/Dansk.. haha asså ja fattar inte ett skit av vad danskarna säger.
Vissa kan jag fatta, men huvudpersonen är skitsvår att förstå. =P
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0