Shoppat lite

 
 
Idag var vi och hämtade Arvids nya kläder från Me & I, toppenkul.
Med lilla amulan på rumpan, Kanske inte några byxor man har när man ska på finkalas, men grymt mysiga är dom nog.=)
 
och efter Arvids tupplur på nästan två timmar så åkte vi ner på stabn och mötte upp Johanna, och vi gick o småpratade lite o kollade i affärer.
Handlat klart presenterna till My, och så hittade jag en liten skål till Arvids rum som ja tänkte ha hans rena nappar i, istället för att fammla runt i svarta natten o bli helt hysterisk o han hinner väcka halva slagsta.
Lugnt o harmoniskt..=P och hygieniska nappar..
Hittade bara bilden på muggen, men denna som skål från IB Laursen. Skitsött i hans rum.
Jag köpte även jackan..=)
Har dock inte bestämt än om jag vill ha den eller inte, tänkte att Tobbe får säga sitt oxå.
 
Väntar på att Tobbe ska komma hem, så vi kan käka lite o sen tänkte jag ta min kylda Celsius och ta mig ner till gymmet. =)
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0