Mysig söndag!

Fan va de suger på tv.n på Lördagar.. Så pass att man inte ens behöver ha tv.n på.
 
Blev så nöjd igår när vi var på Ekängen o handlade, dom hade fått in The pink one..=)
=D Som jag har letat..=)
Och så hade de kommit två nya gröt sorter från semper..
Plommongröt "för små hårda magar" och Blåbärsgröt "för små lösa magar" Toppen för Arvid som blir rätt hård imellanåt.
 
Vi började med en Söndagsfrukost De Lux..=)
Idag står de träning för oss båda på schemat, jag brukar annars hoppa Söndagar med kände att jag behövde komma ner idag igen, och vi ska bara åka till babyproffsen en vända och städa här hemma, så inga större äventyr.
Nu har de visst äntligen slutat regna så såfort Tobbe åker ner till gymmet så knatar jag o Arvid ut och leker lite.
Blev inte mycket ute tid igår.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0