Kort stubin.... BOOOOM!!

Typ så har min dag vart, sovit dåligt eftersom vi försöker få bort en flaska ur Arvids liv.
Så igår nattade vi honom utan välling i magen, o de gick toppen ända till halv tolv.. försökte flera gånger att natta om, men de slutade ju bara med att han var helt hysteriskt ledsen.
Så nattmålet blev lite flyttat, och sov fram till kvart över sex, och sen var de dags igen.
Och eftersom både han och jag har sovit dåligt så är vi väl inte på de bästa humöret någon av oss.
 
Efter en grymt gnällig lunch, så sover han nu iallafall, och jag förbereder hans middag och packar skötväskan.
Vi ska ner på stan o fika med Åsa, ska bli så skönt att få se någonting annat.
Och bådas humör blir kanske lite bättre.
 
Ikväll blir de iallafall ett pass på gymmet, lite senare kvällspass än vanligt, Tobbe har lite saker att fixa med, så jag fick bara vara ute till kl 8 idag..XD hahaha!! Aaa, men de ska väl funka. =D
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0