Hej Torsdag!

Vi knatade ut på en nästan två timmar lång promenad efter frukost, vi gick mot Närjeholmen och svände av mot Lundby, mest för att se hur långt de var till Tuna Park, och jag blev sjukt förvånad att de inte var längre.
Någonstans där somnade Arvid, så jag tog hela Närjeholmen runt, och på väg hem så träffade vi Arvids förskolekompisar.
Han blir så glad när han träffar barn, och såklart ska några fram o klappa o peta, o han sitter bara och strålar i vagnen. =D
När vi kom hem lekte vi lite i hans rum innan de var dax för lunch, och efter lunchen gav vi oss på hans vagn, dels så var den så sjukt smutsig, och så tänkte jag att de var dags att kolla de där med selena.
Så efter lite storstädning, tvättning o pillande så är den som ny, och med de fasta selet och de lösa selet hoppmonterat o ligger under vagnen. Får se vilket som passar lilla prinsen bäst.
Kanon..
Han ligger nu och snozzar på kudden, men de är ju nästan så vi skulle ta en premiärtur i eftermiddag med nya selena på, får se vad han tycker om dem..=P Kan nästan list ut svaren utan premiärturen.
Men behöver knata till affären för att handla de sista ingredienserna till min lyxchokladkaka jag tänkte göra imorgon.
Plus att jag tänkte nog handla med mig lite tidningar till lördagsnattens långa bussresa.
Hoppas bara de kan sluta regna någon gång.. =/
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0