Hej igen!

Arvid sov hur länge som helst efter lunchen, så vi kom inte ner till stan förens vid 4 taget.. Vi och en 1 000 000 människor till..
Men men, vi hittade de vi skulle ha, och så nya lite tjockare vantar till Arvid, och ett par termotosser, till de gånger vi är ute o han inte ska krypa/gå själv.
 
Eftersom jag får hysteriska utbrott 17 gånger varje gång jag ska natta Arvid så tog Tobbe honom ikväll oxå.
Så jag hade lite egen tid i badrummet, som finngubben i  reklamen sägen.. "Den som är i badrummet sätter reglerna"
Och de är så skönt att stänga dörren bakom sig.. bara jag och mina lyxiga krämer..
De är ju klart att man inte alltid använder just dom, då blir de ju lixom inge speciellt med dom..
Men de känns ju bara för lyxig med lite dyrare oljor o krämer till kroppen.. Ansiktsmask och kroppspeeling..
Love it!!!
Victorias Secret duschkräm och Björk and berries är mina absoluta favvisar, har även Björk and Berries bodylotion..
Snygga naglar och mjuka fötter, jag tycker ju att fötter är väl de fulaste o osexigaste kroppsdelen ever, så ett vädligt ljust lack på tånaglarna, de ska knappt synas, bara få en fräsch känsla, folk kanske inte har tänkt på de, men jag (och Tobbe) har mestadels bara mörka strumpor, för att de ska sticka ut så lite som möjligt.. Hata strumpor och fötter..
 
Nu, tänt en massa ljus, och dukat fram lite mums! Fredagsmys va de visst!!
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0