Hej Fredag, du är så välkommen..

18 oktober och de ligger snö på backen.
Såfort de blir minsta lilla vitt på backen så får man någon oförklarlig jullängtan.
Men lite sur blev jag, för igår när vi var te o gick så hittade jag en jätte fin backe, med massa nedfallna löv i alla höstens färger.
hade tänkt vänta tills de blev en fin solig dag, gå dit sätta puffen i mitten o ta massa fina höst bilder.
Men kan ju tänka mig att de där löven nu bara är som en kladdig grå hög.
 
Tänkte iallafall att vi skulle ta oss ut snart så Arvid får känna lite på de konstiga vita som ligger på backen.. innan de helt har geggat ner hela gräsmattan.
ÖoB promenaden får vi ta idag istället, de var inte öppet igår, och på em regnade de så då var de inte ens på tal om att knata ut.
Åkte ner o tränade såfort Tobbe kom hem, hade en sådan opepp känsla redan när ja klev utanför dörren här hemma, och inte blev den bättre under tiden heller.
Körde ingen direkt kondition igår, 15 på löpbandet som uppvärmning och 10 min. på crossen som avslut, och sen körde jag bara muskler, och trotts att jag var så sjukt omotiverad så vaknade jag upp med en grym träningsvärk i rumpan och ryggen.
Så någe måste de väl ha gett iallafall.
 
Isak o Lukas har någon form av kärlek till tomma kartonger, och ska alltid hoppa runt o busa i dem, och lixom mitt i buset tröttnade Isak.. hhahaha
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0