Hej dag, Hejdå dag!!

Typ så fort gick de idag.
Började morgonen med att konstatera att både Arvid och jag var alldeles för trötta för att gå upp, så efter att Tobbe hade åkt till jobbet så fick Arvid "frukost på sängen" en flaska välling och sen sa vi tack o gonatt en timma till.
Så skönt, och så mycket piggare båda två.=)
 
Mamma ringde och ville komma och göra oss sällskap idag, och hon var så välkommen..=)
Hade hoppats på att Elin skulle vara med så jag kunde få åka ner o träna. (mamma får inte bära) Men nä, hon var hos våra småkusiner.
Så de fick bli lite snack här hemma medans Arvid sov middag, och sen packade vi ihop oss och åkte till Tuna Park.
Mamma shoppade loss, åt Elin och Arvid, hon sträckre fram en Play 2 learn pop-up till Arvid inne på BR, och konstaterade när hon skulle ställa tillbaka den o han protesterade hejvilt, att "-Han vill nog ha den, Klart du ska få den av mormor.." Hehehe.. aja.. bra med mormor ibland..=P
 
Nu har Arvid nyss skumbadat, och de är plaskvått precis överallt efter att han har gått loss i badkaret, for som en liten vante, drog tre rätt bra vurpor innan ja tänkte att de är lika bra att ge upp innan han slår ihjäl sig.
I vanligafall är de Tobbe som sköter de där med badningen, men han jobbar ikväll så jag tog de under mitt ansvar idag.=P
Hoppas nästan han blir så pass sen att Arvid hinner somna och jag kan poppa lite popcorn, knäppa igång tv.n o mysa ner mig i de lugna för ett tag.
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0