Grå måndag..

Vaknade av att Arvid hade plockat ner sin nattlampa som sitter på sängen och satt igång speldosan.
Och de bästa med de är väl att han är nöjd rätt länge så, så jag kan ligga o dra mig ett tag, sen blir han ju så glad när han ser att de är någon som lever under täcket. =P
 
Tobbe kom hem någon gång efter 1 inatt från Stockholm ny bilägare och "lite" fattigare..
Kul, kul..
Kommer nog allafall aldrig tordas köra den bilen för stor och för dyr..=P Men kan väl sitta brevid. =D
Idag då?
Vi ska träffa Åsa och kolla in nya lyan.
Sen blir de väl gymmet för min del, ut med all helgskit.
Ska även gå med min mobil klistrad vid min sida hela dagen, väntar på att få reda på hur de blir med vår uteblivna Ullareds resa.. SKA åka stor buss billigt!!!! De är väl lite så vi känner..
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0