Godmorgon vänner!!

Idag, nästan fyra dagar senare så har Arvid ställt in sig efter vintertid.
Stackarn, och jag som har sagt att vi ska visa honom Thailand, haha han kommer vara jetlagad hela resan..=P
Arvid vaknade sådär tråkigt tidigt idag igen, men efter att Tobbe gått så kröp vi upp i vår stora säng igen, en napp o en snutt o lite massage, sen sov han som en liten gris igen, så mysigt, jag låg o snusade på honom och lyssnade på radion i nästan en timma.
Mysigare morgon får man nog leta efter.=)
 
Håller på att fixar iordning oss och tänkte ut o leka, ser ut att kunna bli regn så lika bra att ta uteleken på en gång.
Sen måste jag förbi lilla kiosken vi ica, Arvid har entligen fått sina kläder från Me & I.. Jippi!!! =D
Tobbe uppmanade mig att han var tvungen att ta min bil imorgon, så vi har lite saker att uträtta idag oxå, får se om vi hinner med de innan lunch annars får de bli efter middagsluren.
 
Äntligen gymmet ikväll oxå, har de gått två dagar så blir ja så sjukt taggat, ska proppa min mensvärkiga kropp med alvedon.. den ska faaaan inte få hindra mig idag..=P
Nä, nu blev de sådär klurigt tyst från vardagsrummet.. Vad gör han?? antingen i blöjan eller någonting som är sjukt spännande o nästan lite förbjudet. =P

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0