God morgon, god middag & God kväll..

Typ så ja..
Vilken mysig dag vår Söndag blev, även fast jag började med degen till brödet redan såfort ja vaknade igår o kände att jo, men jar har gått om tid på mig, så slutade de iallafall med att Tobbe fick rycka in i sista sekund o fixa mackorna jag skulle bjuda på. varför blir de alltid så??
Vårt lilla Me & I kalas blev av, och jag blev nöjd med mina inköp, även om min säljare inte blev fullt lika nöjd med shoppingen...
De flesta satt kvar och vi hade nästan mer trevligt då..=P Även om de kanske blir aningen mycket barnprat...
 
När Tobbe o Arvid kom hem efter en eftermiddag hos Arvids kusiner så fixade vi lite snabbt middagen och sen åkte vi till Ekängen för att göra av med lite pengar.
Vi var nog kanske lite övertrötta båda föräldrarna.. eftersom vi mest bara gick runt o flummade o garva..
Aja, men en tusenlapp blev  vi av med så lite mat fick vi väl med oss hem.
SOLSIDAN såklart, och Hellenius hörna, sen blev de en film Tobbe hade med sig hem..
Den var bra, även om vi konstaterade att de kommer aldrig bli så..=P
 
Imorse vaknade jag till vid 7 av att Arvid satt i sin säng och plockade med sin speldosa, så jag låg och snozzade tills han protesterade, nästan en hel timma senare..=P
Men knöligt har de varit eftersom han inte har bajsat på flera dagar, så efter ett samtal till 1177, så fick vi lite råd om saker vi skulle handla på oss, så vi åkte bort till ICA Maxi, dels för att få lite variation på apoteken..=P o dels för att man kan gå där o kika på massa annat kul..=)
Och nog hittade vi massa kul, Tobbe kom hem igår och var helt lyrisk eftersom Arvid hade lekt så mycket med Leos lego, och tyckte att de behövde han ha..
Så vi köpte med oss lite hem. Så himla kul ju.
Så efter att han sovit klart så blir de legolek hela långa eftermiddagen.
 
Plus att efter att han fått de vi handlade på apoteket så blev de kalasande i blöjan 3 gånger.
Så nu finns de ingenting som knölar i magen.
SKÖNT för alla.=)
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0