Bööö

Seg dag..
Mamma, morfar o Elin kom vid lunch, jag o Arvid hade hunnit med att gå o kasta glas, ta en promenad och varit uppe i skogen o lekt.
Så när dom kom så blev de lite lunch för allas del.
Och sen gick jag o Arvid upp, han låg o gosade i sin säng o jag satt o läste min bok brevid tills han somnade.
Toppen!
Så de blev mycket prat, o flamms innan han vaknade igen, morfar hoppade på cykeln o drog hem och jag knuffade ut mamma o Elin för en promenad runt slagsta..
Jag får bryt i huvudet av att bara sitta inne, de går inte för sig.. =P
Nu puttrar maten på spisen och Arvid har jag mutat med ett smörgåskex så han ska hålla sig lugn bland karotterna.
De funkar finfint.
Har inte bestämt mig än om jag ska åka ner o träna ikväll eller om vi ska ha mys-tillsammans-Torsdag, den enda dagen vi har tillsammans typ före kl nio.
De blir nog så att jag håller mig hemma, och försöker hinna med ett pass imorgon.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0