Allt annat än slö..

Har kännt att ja vart så sjukt slö denna vecka, så idag.. (Fredag brukar annars vara min "behöver-inte-röra-mig-om-jag-inte-vill-dag", och äta-vad-jag-vill-dag) så tog vi en timmas promenad på fm, runt slagsta till ÖoB till Ica för att handla hem lite smarrigt som ska bjudas på, på Söndagens Me & I party, sen hem.
Efter lunchen när Arvid sov sina två timmar så passade jag på med lite hemma träning, absolut ingeting som kommer utesluta något av mina fyra gympass i veckan, men lite mer som en liten spark i röven o komplement till maskinerna.
Igår körde jag mycket "benböj" o "på alla fyra öningar med vikter" osv. och på kvällen körde ajg lite rumpmaskiner på gymmet, och idag.. tada!!!!! Träningsvärk. =)
Så dag körde jag lite axlar, och armar och min nya bästa vän är hopprepet.=)
Kanonbra konditionsövning..
Och efter Arvids mellis så knatade vi ut i snön, de tog lååång tid innan han över huvudtaget rörde sig..=P haha..
Men efter att ha smakat, o kastat lite så var de som att de alltid hade funnits där..
Men med för tunna vantar så blev vi inte så långvariga ute, så jag stoppade ner puffen i åkpåsen och så tog vi en 45 min. promenad istället.
Så, Nä.. idag tänker jag inte påstå att jag varit slö.
 
Ska strax fräscha till mig lite, och ställa mig vid spisen.. hahaha.. Ja.. Vilken hemmafru.. haha fräschar till sig o har maten klar tills karln kommer hem..
De är väl kanske de som är hemligheten. =P
Annars blir de inget annat än Idol, och möjligtvis lite popcorn.
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0