Julfeeling på Maxi

Vi packade iväg oss efter frukost o lite lek och åkte till Ica Maxi, dels för att jag hade hittet en toppenfin onepiece.
och dels för att de är lite mysigt att gå där o kika på massa prylar.
Och dom hade hur mycket julpynt o kul julkrimskrams, så där gick vi länge och tittade på allt, och lyssnade på mysig julmusik. Så mysigt!
Men när man kommer ut är de tråkigaste Mitt-i-November-vädret.. inge direkt julmys..
Men när Arvid somnade så började jag slå in julklapparna jag har lyckats inhandla.
Iallafall hälften klart, toppen.
 
Han ligger fortfarande o sover, och jag passar på att sitta här en liten stund.
Eftermiddagen blir väl att ta en promenad, och sen förbereda maten, Tobbe skulle jobba sent idag, så de blir jag o Arvid ikväll.
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0