Hej Fredag!

Tanken var först att göra stan, vi ska på kalas i helgen så vi behöver fixa lite presenter till de.
Men fick för mig att åka till jobbet och kolla läget där istället.
De var inte skitmånga kuliga, men Arvid lekte loss med en personal, småbilar och lego.
Känns så skönt att se honom, först vara reserverad, ligga med huvudet mot min axel o bara avvakta, men sen gå loss helt på lådorna, bryr sig inte om mig alls utan ger så snällt bilarna till henne. och pratar o berättar om allt för henne. (Även om hon bara förstod "-Hej")
Åhåå, min lilla då. ♥
Precis så jag vill se honom. Någonstans då känns de lite lättare att han ska börja. Även om de inte är helt lätt att bara "släppa".
De är jobbigt på dagis, så jäspade stort flera gånger när vi var på g hem, men lunchen hanns med och nu ligger han så mysigt i sin säng o snuttar.
 
Ringde även och avbokade återbesöket till vetrinären idag, vi skulle ju dit med Isak o hans öga i eftermiddag, men han är inge irriterad alls, o ser ut precis som han ska. så jag känner att lägga 400 kr. på ett återbesök för att konstatera att han ser bra ut igen känna grymt onödigt.
Vi skulle bara höra av oss igen om de blev värre.
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0