Gookväller

En riktigt slappdag idag, sovit lite för lite inatt igen, Arvid knölade fram o tillbaka hela kvällen, och jag kollade på klockan någon gång efter halv 1 och orkaed inte mer så han åkte in mellan oss, en flaska och sen var han hur nöjd som helst.
 
Men började morgonen med ett pass på gymmet, och efter de sprang jag in på Leklust, och handlade med mig lite presenter till Arvid..=P
Tobbe o jag bestämde oss för att baka lite, såklart måste ju liten ha en egen kavel, men de fick bli lite annat oxå.
De var ju så gulligt med alla små saker, som ser precis ut som de jag har, fast i miniformat.=)
Han var så duktig, satt o slog kaveln i bordet, sög på pepparkaksformarna och mumsade på degen.♥
Vårat lilla gryn..=)
 
Tobbe bjöd oss idag på tre rätters lördagskvällen till ära, och efter att Arvid nattats så mös vi ner oss i soffan med efterrätten och kollade på Grown ups 2.
Perfekt film för två övertrötta småbarnsföräldrar, man får skratta massor, men man behöver inte anstränga sig åt annat än att bara sitta nära och ha de mysigt.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0