Fortfarande 26 November

Hej o hå!!
Arvid har nyss vaknat från sin eftrmiddagslur, och kryper runt o leker lite.
Strax vankas de mellis, och sen tänkte jag att vi skulle ta en promenad innan de blir kväll o mörkt ute.
Tycker om att gå när de är så frisk o kall luft, skönt.
Behöver nog kila in på affären o handla lite till dagens middag, mamma och Elin kommer över på lite mat, och sen skulle dom så snällt passa Arvid medans jag åker ner o tränar.
Jag har vart så duktig och hållt mig från gymmet sen i Onsdags, så nu hoppas vi på en nytändning i kropp o knopp.=)
Efter dagens möte på Solstrålen känns allt så jävla posetivt igen.=)
och de kan ju inte gå annat än bra, visst så känner jag mig alltid av någon anledning lite extra stressad när mamma passar Arvid hemma hos oss, men men.
Imorgon blir de precis som vanligt igen, gymmet ett sent pass, medans Tobbe badar o nattar Liten.=) Precis som de ska vara.=P
Nähä, om vi skulle duka fram lite då.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0