(//&%¤#"%

Typ så kändes de imorse när jag var tvungen att gå upp.
Både Tobbe o Arvid var på toppenhumör och busade runt o mös lite innan de var dags för Tobbe att åka till jobbet.
Och visst, de kan ju kännas lite lättare att knata upp med en glad unge, än en som bara sitter i muttrat.
Så lite frukost till den lilla glada, medans jag satt o var mest inte så glad.
Men efter hans gröt så bestämde jag att han nog var lite trött ändå, =P så en napp, en snutt o sen upp i vår säng.
O jodå, se på faan, de tog inte många minuter så sov han igen, jag gjorde vågen och somnade om så fort jag bara kunde.
En timma senare vaknade vi igen o då var han lika glad som innan och jag var en betydligt trevligare mamma.
Har pratat med mamma, och han ska vara där på fredag på dagen, så jag får bara vara ett litet tag.
Träna, handla o packa inför den lilla resan.
 
Idag då?
Heidi o My skulle komma till lunch, och sen var planen att irra bort bland villorna oc försöka hitta till Granngården.
Men tror ja vet, så de ska nog inte vara några större problem.
Ja annars så är de väl inge större, möjligtvis så ska vi väl åka o handla lite, finns ju ingenting kul i lunchväg här hemma, och så behövs de lite annat smått o gott.
Plus att vi skulle behöva svänga in på bvc och hämta ut nya D-vitaminer.
Men får se om de hinns med idag eller om vi tar de imorgon.
Sen står de gym på schemat, håller alla tummar o tår att de blir ett bra pass. Livet känns lite lättare då..=P

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0