*

Lite dåligt bloggande igår, dock har de väl inte hänt speciellt mycke va..
Promenad i vanlig ordning, och lite bankärenden, och en snabbtitt i butikerna.
Men klockan tickade på och liten blev både otålig och hungrig.
På em så kom mamma förbi, och Arvid blev överlycklig, så kul att se att han trivs, och har så kul med henne.=)
jag var heeelt slut igår, och somnade först i soffan kvart i 8, och knatade upp o la mig strax efter de.
De var kanske tur för Arvid vaknade 4 gånger inatt o knölade..
 
Idag blev de en liten promenad innan vi var tvugna att knata hem o passa, för sotaren skulle komma.
Arvid var riktigt intresserad av vad han höll på med, stora dammsugaren, borsten och framförallt att han hade smuts i hela ansiktet.=P
Sov länge eftr lunch, så jag hann med o pyssla lite, bilder kommer när jag är klar.
Och han har precis vaknat och leket för fullt.
Blir nog en långpromenad efter mellis, sen fixa middag o vänta hem pappan för att ta mys helg.
Kommer bli en helg i myyyystecken.
Har jag bestämt.=) Och som ni vet.. De blir oftast som jag vill..=P
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0