.

                                                           Godmorgon gänget!
Arvid kryper runt o leker med sina saker, jag har precis dukat undan frukosten, och satt mig här ett tag.
Ska väl snart klä på oss lite o ta oss ut på en promenad mellan skurarna, och hålla alla tummar att vi kommer rundan runt innan de börjar regna igen.
 
Efter att Arvid sovit middag så ska vi träffa Johanna på stan för en liten fika.. Igen.. de blir nog inge bullabulla för mig idag, någon måtta får de allt vara på godsakerna, kan ju inte gnälla på att jag stått still på vågen nu igen, och sen fika varje dag..=P
Jag har lite saker ja ska kolla på, bla. en liten almanacka, strumpor med halkskydd o pyjamas till puffen, fick hem en bonuscheck igår från polarn o pyret på lite över 100 kr.. Jippi!! plus ett presentkort på zalando på hundra kr.. *Vardagslycka* och så måste ja fylla på med celsius, köpte en på gymmet igår, för Tobbe snodde min sista, ååhhå fan dom hade höjt prisen 5 spänn, 30 kr för den.. vilket skämt...=P
 
Efter stan så åker vi till pappa som vilje bjuda på mat. Trevligt!
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0