En trött kropp

Jättemysig Onsdagskväll, träffade upp Åsa på stan och vi gick o kikade lite, köpte två nya pyjamaser till plutt.
Sen hakade Åsa på hem, och fick middagen serverad i utbyte mot att leka med Arvid medans de puttrade i grytorna.
Efter middagen så packade vi ihop oss, jag körde hem Åsa och sen leta parkering, och ett pass på gymmet.
Någonstans där kände jag att nu, nu får de nog bli en paus ett tag.
Kroppen orkar inte hur mycket som helst, att inte sova hela nättrena på över ett år, och sen träna 4 dagar i veckan minst en och en halv timma varje pass, och gå promenader minst 1 och en halv timmar varje dag, kan man ju inte klara av hur länge som helst.
Så idag blev de en riktig hemma mys dag, Arvid kröp runt i pyjamas länge, innan vi drog igång ett spa, bad o ljus, massage o bokläsning i vår stora säng, med napp o snutt.
Arvid kan konsten att njuta, han tycker de är toppen..=P
Så inge gym i helgen och sen åker Tobbe ner på kurs till Malmö, o kommer hem sent på Tisdag kväll.
Så vi får väl se om jag klarar av en veckas uppehåll.. Kanske, kanske inte..
 
Lite lunch, rester från igår, och sen somnade han innan ja äns han slå upp min bok.
Nu sussas de så gott där uppe, och jag ligger o läser senaste numret av Vi Föräldrar, toppen avkoppling.
Får se om vi knatar ut någe på eftermiddagen, de är ju inget toppenväder, så en riktig mysdag passar ju perfekt idag.=)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0