Burrigt väder..

Mamma kom precis förbi och hämtade Arvid, så nu sitter jag och kletar i mig en kvarg, njuter av att inte behöva bry mig så mycket, och ska snart styra ner mot gymmet.
Sen tänkte jag nog bara åka hem, slänga i ett rykande bad, läsa klart min bok, fixa fina naglar o bara njuta av tystnaden.
Innan jag åker ut till Skogstorp var väl tanken att åka och handla lite godsaker tills ikväll/inatt..
Vi gör ett nytt försök att åka till Ullared. =P
Förhoppningsvis kan Märta slita sig från kärleken och hämta sin kära lilla syster och köra mig till bussen.
De ska nog funka finfint, ska ringa o påminna henne en gång i timman, =P Lika bra, kärleken kan ju lätt få än att glömma allt.♥
Nähä..
Gymmet var de ja!!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0