Alltid lika kul att ringa försäkringskassan

Speciellt när man får sitta en kvart i kö, och de är 15 kvar tills dom svara... Idag oxå..
Arvid vaknade halv sju imorse, och somnade inte om, Hmmm, men men var inte skit trött själv, så de var bara att knata upp och leka lite o sen fixa frukost.
Men han var ju inte toppenpigg, så vi tog en tidig promenad, med tutte o snutte o gosa ner honom i åkpåsen, trodde ett tag att han skulle somna om, men nä..
När vi kom hem bytte vi vagn mot bilstol och åkte till bvc för att hämta ut nya D-vitaminer, och prata lite med Linda.
 
Hem igen o i med lite lunch i de lilla barnet o sen var de stört i säng, så jäkla trött, jag hann inte ens öppna min bok så sov han. (Brukar sitta brevid o läsa tills han somnar)
Men efter 30 min. hörde jag hur han började böka o stöka där uppe.. Nääääähäää du!! Så kul ska vi fan inte ha..
Upp o i med napp, vända runt, buttbutt o sen sov han ett tag till, typ en kvart.. samma sak igen.. han klarar inte av att bara sova en timma.
Han blir lillmonster på kvällarna.
Och ikväll blev vi bjudna på mat hos pappa, så då gör de ju ingenting om han är lite piggare än han vart de tidigare kvällarna.
Var nästan lite sugen att kliva ner på gymmet idag igen, men de tror ja inte att jag kommer hinna, plus att Arvid ska ju vara hos mamma imorgon, så jag har hela långa dagen imorgon att träna på.
Blev så pepp imorse när ja ställde mig på vågen och insåg att ja hade nått mitt nästa mål plus LITE till..=D
Men men, får väl knata ut på en liten promenad innan Tobbe kommer hem vid 3 taget, jag ska till tandläkaren.. *jippi*
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0