20 November

Godmorgon vänner!
Vi sov till halv nio imorse, snacka om skönt.
Arvid fick komma över till oss strax innan fem, han hade då vaknat o tyckte absolut inte att de fanns någon anledning att somna om.
Och imorse när jag vaknade så hade Tobbe så fint lyft tillbaka honom innan han åkte till jobbet.
Vill ju inte ha honom i min säng när jag sover själv, onödigt om han skulle trilla ur.
När vi vaknade så sent så var han riktigt hungrig, så de var bara att knata ner o fixa frukost.
 
Nyss kom vi hem från en liten promenad, som avslutades på Ica, jag handlade lite lunch och lite till kvällens middag.
Sitter o väntar på att klockan ska gå lite så de blir dax för lunch, och sen sova.
Efter lilla tuppluren ska vi möta upp Åsa på stan.
Mysigt! va länge sen.
Jag ska se om jag kan hitta några nya pyjamasar till lilla, och så ska jag fylla på med lite celsius.
Ikväll blir de svettas! =)
 
 
När vi var inne på Ica idag så såg jag hade dom hade tre väldigt spännande smaker på glögg..
Päron, o Hallon lakrits känns nog mest lockande att pröva.
Delicatoboll kan ju kännas lite ofrächt som glögg.
Men hemma hos oss så blir sådant bara ståendes, man dricker en kväll, konstaterar att orginalet är godast o sen är de bra med de lixom.
men blir man bjuden på en liten glöggkväll skulle de vara lite trevligt med lite nya smaker.
Kanske något att tänka på, glögg-provar-kväll.. =P
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0