1 November!

                                                                Grattis My!!
Ja, så var de, ikväll ska vi på 1 års kalas hos My. Sjukt va fort tiden går..=P
 
Natten började väl inte toppenbra, Arvid började knöla vid 11, och blev ledsen tillofrån fram tills kl 1.
Så han fick tilllbringa sin natt, tryggt mellan mamma o pappa, han sover som en liten prins.
Måste ju säga att de är grymt mysigt, även om de är lite väl trångt..=P
Men imorse hade Tobbe flyttat in honom till sin säng, så jag vaknade och hade hela stora sängen för mig själv, hur lyx?! =P
 
Vi började med en timmas promenad imorse, redan halv nio var vi ute o knatade. Så skönt.
När vi kom hem packade vi in oss i bilen och åkte till ekängen o handlade lite till kvällens middag, inge större påhitt..
men kan ju vara kul att se en annan butik än ica slagsta.
 
Sitter nu o väntar på Sinita som skulle komma o lämna lite saker till Arvid, efter mina småkusiner.
Och så ska vi lämna tillbaka lite bebisprylar.
Arvid somnade tidigt idag, men men vad gör de.
Jag kollar in avsnitt 2 på andra säsongen av Bron.. Så spännande!
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0