Underbara Mälaren!

Kände imorse att ja inte alls var sugen på att knata runt o titta på samma hus som igår och i förrgår o dagen innan de oxå..
Så efter frukosten så packade ja in oss i bilen och åkte till Sundbyholm..
Hur mysigt var inte de då?!
De känns lite extra i hjärtetrakten när man är i Ostra o Sundbyholm..
Så länge som ja kan minnas så har ja bott tillsammans med mina bästaste kusiner i farmors o farfars sommarstuga på somrarna..
Skulle någon fråga mej vad ja minns från min barndom så är de absolut de underbara dagrana i Ostra, livet var så sjuuukt okompliserat..
O när vi lyckas samlas alla kusinen.. (vilket inte blir så ofta eftersom tre bor i andra delar av Sverige) så för ett kort ögonblick blir vi nog allihopa typ 9 år o kan sitta länge o prata tillbaka om de där somrarna..
Gick där för mig själv o tänkte att nu är de min o Tobbes uppgift att se till att Arvid får en precis lika mysig uppväxt att tänka tillbaka på när han blir vuxen.
 
Efter vår mysiga fm i Sundbyholm så åkte vi förbi hos Linda på bvc o hämtade nya D droppar..
 
Arvid ligger förtillfället och sover o ja passar på att käka lite lunch..
Nä, men hörs!
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0