Hmm!

Efter att ha vart o gjort fötterna snygga till sommaren så blev de gymmet, var sååå sjukt otaggad så ja övervägde att ligga hemma i soffan istället.
Men eftersom nästa pass inte blir förens på Torsdag så tvingade ja mig ner, o de tackar ja mig själv för.
För jävlar va bra de gick även idag, 45 min på crossen.. de är fan inte dåligt för en otaggad..=P
Sen blev de armar o bröst pass..
Skööönast!
 
Åkte hem o fräscha till sig lite, kan låva att svetten rann..
Sen åkte ja o Arvid till Tuna Park o inhandlade lite presenter till helgens 1 års kalas..=)
o så gick vi där o myste lite, jag hittade en gryyymt snygg klänning, skulle passa kanoners till sommarens alla festligheter.
Ska nog kolla om de kanske kan finnas lite utrymme, kanonkul att ha 500 spänn kvar i plånkan efter att alla räkningar är betalda...
Men men, ja kommer tacka mig själv för detta senare i livet när ja kan vara lååångledig på sommrarna.
 
Nähä, ska kolla om ja kan hitta någe smarrigt recept på lax..
tror dock inte ja kommer hitta just någe ´smarrigt´ men ett recept ska ja väl lyckas hitta.
 
Ha de så bra ni kan vänner, trotts ett väldigt ikesommrigt sommarväder.=P

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0