En dag mitt i veckan!

Fyyybubblan vad vi har sovit inatt..
Arvid käkade superdåligt igår på dagen, så på kvällen slurkade han i sen två flaskor a la 150 på en timma..
Sen somnade han så mätt o belåten..
Ja gick o la mig vid halv tio, o vaknade halv sex.. jabadabadooooo!! 8 timmar i sträck.. de har ja väl inte sovit på över ett halv år..
Då var ja så sjuuukt pigg, så efter att ha gett Arvid mat då så somnade han om, men de gjorde inte ja..
Dammsög, vek tvätt, plockade ur diskmaskinen, strök o bytte gardiner, förberedde min lunch o fixade med Arvids middag till kvällen..
Hihi, man blir så sjukt effektiv när de små sover.=D
Nu sover plutten igen, o ja funderar starkt på att göra desamma ett tag.. Nu har ja absolut inga måsten längre denna dag..=P
 
Till kvällen ska vi till pappa som ville bjuda oss på mat.. och om vädret behagar att bli bättre, tar ja nog en promenad.. men de tåls att tänka på.. Vill ju inte knata om de börjar regna, de lär ju allafall ta över en timma o gå.
Mammas super trötta lilla kille.. ♥
 
 Asså, hur nördig får man bli..?! =P
Hahaha!
vad passar inte bättre sådana ruggdagar som denna än att sitta o kolla igenom alla gamla avsnitt från Skilda Världar..
Jag var en riktig nörd när de kommer till gamla svenska såpor.. o så hittade ja just den serien..=P
Är på avsnitt 26 för tillfället.. haha
 
Ha de gött!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0