VAD ÄR DE FÖR FEL PÅ VÄÄÄÄDRET?????

Hallå!! -10 den 14 Mars.. Inge vidare va!

 
Men men.. Inte så mycket man kan göra åt de ändå.
Planer idag då?
Nä, inte idag heller.. Så grymt skönt, skulle väl kanske behöva fylla på lite mums i kylen till helgen.
Men Tobbe tog min bil till jobbet idag, den var så skitig att man knappt såg ut igenom sidorutorna. =)
Så de får väl bli att handla på lilla ICA här hemma.
 
Ska även försöka få tag på prästen till dopet, hon hade såklart försökt nå mig igår när min mobil låg mellan två abonnemang, men nu är ju även de löst, så de funkar finfint nu.
 
Senare ikväll när Tobbe kommer hem så lämnar ja över bebisen till honom o tar mig ner på gymmet.
 
Hörs för mer senare!
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0