GodMorgon vänner!

Vi har inte ens klivit upp ur sängen.. Skönt!
Men känner på lukten av Arvid att de snart är dax att bege sig in i badrummet..=/ hehe!
 
Planer för dagen då?
De var ju grymt kallt ute, -11 visade när ja släppte ut katterna tidigare imorse.. Brrr!!
Men solen lyser så härligt, så de blir iallafall en liten vända i de fina vädret. På med lite varmare kläder igen, hade ju hoppats att man snart skulle kunna packa bort alla tjocka vinterjackor.
 
Skulle nog behöva köra en vända med dammsugaren oxå.. Bara tredje gången denna vecka..=P Haha.. Katter!!
 
Fan va gött de gick på gymmet igår, 30 min. på crossen.. o då var ja inte helt as död när ja klev av.. (Samma motstånd som tidigare) o så körde ja mag o rygg maskiner, så de rikitgt brännde i bålen..
Blir en vända ner imorgon bitti igen, Skönt att ha fått till lite rutin på de.
Så ska de väl lösa sig för mig med i sommar.. =P hehe!!
Fast ja kommer väl ALDRIG mer att visa mig i bikini..=P
Måste börja vänja mig vid tanken att hälsa baddräkterna välkomna i min garderob.. Om ja inte lyckas hitta någe mirakelmedel för mina rivsår av tigern på magen. B)
Men visst finns de snygga baddräkter oxå?!
Den sista är ju grymt snygg, nästan någonting man kan sattsa på om man mot förmodan ska bada i Sverige om sommrarna, kommer nog allafall blotta magen i sommar, men bara gömd på min tomt..=P hehe!!
haha!
 
ha de!
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0