4 Mars!!

                                             ♥ Grattis på födelsedagen Älskling ♥
Aa, som sagt så fyller Tobbe idag, vilket betyder att de kanske blir lite myspysigare ikväll.
Satt o väntade på posten, för att se om min nya telefon behagar att dyka upp.. Men de kallas ju inte snigelpost för intet.. SUCK!!!!
 
Även jag fick paket igår av mamma.
De var kopparna ja fick av henne när vi var på HomePartyt för några veckor sen.
Så jävla söta.. o passar perfekt till mitt rosa kök, som sakta men säkert börjar ta form. =P
 
Blev en timmas promenad i solen, så skönt att kuna knyta på sig gympaskona o gå på torra snöfria gator.
Får nog bli en timma till på eftermiddagen oxå eftersom de inte blir någe gym för min del.
 
 
Hörs senare!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0