Konstiga graviditetsideer...

..Som tydligen kan häng kvar ett halvår efter..
När man är gravid så kan man ju få lite konstiga idéer för sig..
Jag hade väl kanske inte skit mycket konstigt för mej.. Men jag kunde ju absolut INTE äta kladdkaka... Som ja typ alltid käkade när vi fikade..
Och så hade vi ett sköljmedel som jag bara INTE klarade av... Mådde så sjukt illa när ja kände lukten av detta sköljmedel..
Och här om dagen när ja skulle bädda rent i sängen, tänkte jag att ja skulle ta de där lite mindre snygga sängkläderna.. de där som man inte väljer först ur garderoben. =P
Och jag har inte använt dessa sen vi bodde i huset.. Och tydligen tvättat mej just DE sköljmedlet..=P
Sagt o gjort, o jag började bädda om..
och nä ja kom halvvägs så kände ja hur de börjar växa i halsen o frukosten vänder sig i magen, fyfan va skum känsla de blev, va äckligt.. o va jobbigt de var att gå och må precis såå i tre månader.. haha Stört ju..
 
Mötte upp Elin på stan, och vi gick o strosade lite en stund..
Sen åkte vi hem o käkade lite lunch och Arvid nattade jag i vagnen.. för efter vår lunch tog vi en promenad och avslutade på Slagstaglass.. haha.. Alltid jag o hamna där när de är skitväder..
Vi fick typ kasta i oss glassen, för att hinna hem igen innan de började regna.
Så vi knatade hem i stormen, o nu så kommer snart mamma, för att kräva lite kaffe, och gosa lite med Arvid.
Innan Tobbe kommer hem o tar över o jag svirar om till mindre bekväma kläder o sticker till jobbet.
Jag valde att ta bilen, är så sjukt trött efter Arvids Jag-vill-inte-sova-jag-vill-bara-skrika-natt.. Bhhhaaaa!!!
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0