6 Juni -Sverige nationaldag!

                                                                   Grattis Sverige!
Grattis även min kusin Isabella o hennes kille Billy som idag blir man och hustru.. Ska bli grymt mysigt att dela de med er..=)
Även Grattis till min andra kusin Love som tar studenten idag..  Ska bli grymt att få dela den med dej oxå..=)
Grattis till oss som har två månaders bröllopsdag idag..=D De är helt underbart att dela de med dej älskling.=)
Mycket är de idag..
Någon som kanske är mindre kul är att för ett år sen idag åkte vi den där hemska bilfärden till Strömsholm, med en väldigt skadad liten kisse..=(
Kan tänka på henne ibland.. Hon var en rätt mysig liten katt..
Men istället fick vi ett annat yrväder som minst har hela alfabetets alla bokstavskombinationer.. skitsofren och livrädd.. o har kostat mer pengar än många skulle kasta ut på en katt..
Men, vi brukar säga de.. Att vi älskar väl han ändå..=D
 
Klockan är halv nio o mina killar ligger uppe i vår säng och sover än..
Skönt!
Jag smög ner o satte mig o läste lite ur boken ja hittade på Maxi igår.. Mitt perfekta liv.. av Magdalena Graaf..
Den är lika bra som ja anade, men kanske aningen JÄTTE lättläst..
Skulle ja vilja o hade tiden skulle den utan problem gå o läsa ut på en kväll..
Men man vill ju ha kvar oxå.=P
 
Blir en del festligheter idag, så på fm tar vi de lugnt, Tobbe skulle väl ge sig på o måla lite, o ja behöver handla..
Just!!!
vi fick våra skattepengar igår, och alla avdrag gick igenom...
Jo, så i min värld känner jag mej rätt rik för tillfället.. =D
Så, vi fixar o donar lite här hemma, innan vi fört åker på bröllop och sen tar oss tillbaka till stan för lite studentfirande.
 
Puss på er!
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0