10 Juni.. Hela dagen!

Effektiv dag idag...
Åkte ner vid 9 o tränade.. De blev bara kondition..
Min plan var att slå mitt personliga på crossen som är 45 min..
Bestämde mig för en timma.. o då fota de som bevis.. sagt o gjort.. med lite celsius i kroppen, spotify i lurarna o en jävla massa motivation.. så började ja kubba.. o efter en kvart råkade ja komma åt en knapp.. så allt började om.. Skulle ja skratta eller gråta.. ja skulle ju fota efter en timma... Jaha.. de var ju bara o börja om då..=P
Så igentligen blev de ju en timma o en kvart på crossen..=P
Men... Ett foto efter en timma blev de allafall..=P
Åkte sedan hem med min lätt skakade kropp..=P o käka lite innan vi åkte o handlade hem lite mat.
Tobbe vände istortsätt bara hemma för att sedan åka ner till sitt gym..
Jag bestämde mej för att plantera rabarberskotten ja fick av Kalle igår.. Så ja packade in en sovande unge i bilen och åkte till BlomsterLandet..
Så nu sitter den där så fint, o så får vi väl hoppas att inte myrorna käkar upp den..
 
Råkade nog pula ner den i ett myrbo..=P haha!
 
Nähä, om man skulle ta o göra någe av resten av dagen oxå..
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0