Vi tog ner badbaljan

Istället för att plaska runt i några burkar på altanen, så kravlade ja mig upp på vinden och hämtade ner lilla badbaljan.
Han var grymt nöjd att få sitta där o plaska.
Nästan en timma satt han där o pratade med sina saker o skvätte vatten på sin svettiga mamma..
Ää, ja ska inte gnälla.. ja satt på en filt med lite Hawaiian oil smetat över kroppen..
 
För att inte göra om gårdagens misstag så brottade ja omkull en halvtrött Arvid för att sova sin eftermiddags vila.
Och jag tar igen mig en stund innan ja ska försöka att ge mig på den bästa potatisgratängen ever..=P Man kan ju hoppas iallafall.
 
Nä, men ha de vänner!
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0