Mysdag!

Aa, men erkänn att de är lite mys med dagar som är lite regniga o kalla.
Så man kan med gott samvete vara inne o stöka.
Även fast ja vet att ja måste ta mig ut på en power walk någon gång under dagen.
Sa ju igår att ja skulle ha en vilodag o att ja hade lite små ångest över de, =P Jag åkte ner till gymmet allafall igår kväll, o skönt som fan var de.
Åkte så ja var nere strax efter halv sex, och planen var att köra lite uppvärmning på crossen 45 min. o sen 45 min. mag- o rygg pass.. I min värld stängde de halv åtta.
Men i den riktiga världen så stängde dom kl sju.. o ja hann bara med magpasset i typ 20 min.. =/ haha.. aja.. Så kan de gå om man inte har full koll.
 
Undra om man ska ta sig ner på stan för lite shopping kanske, var länge sen o ja har ju lite presentkort. =P
Oftast så hittat man ju ingenting när man verkligen vill o kan. Typiskt!!
 
Tobbe håller förtillfället på att river taket från altanen, fick hem massa material imorse.. Så nu ska de fixas nytt altantak, nytt tak till boden, en lliten grind på framsidan o dit med ett nytt "vindskydd" på latanen på framsidan.
Kommer bli så fint, med Tobbes perfektionism o Charlies expertis, kan de ju inte bli annat än bäst.
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0