Hej 12 Juli

Elin sov hos oss inatt..
Snacka om att Arvid blev snopen när han kikade över kantet på sängen o fick syn på Elin liggandes nedanför..
Jordens smile.. Gulliga unge!!
Nu ligger han o plockar med sina saker efter att ha klämt en halv burk spagetti o köttfässås..
Jaaaaaaa!! Jag ska lära mig laga GOD barnmat o inte bara någon form av barnmat..
Så för att han ska få någon form av smakupplevelse så blir de lättast med en burk.
Även denna morgon var han så nöjd med leverpastej smörgås.. hahha.. låter som han kan klämma en hel limpskiva, de kan ja lova att de är inte riktigt så.=P
 
Blev en timmas power walk med Elin till babyproffsen för att inföskaffa lite nya haklappar..
Kollade även på någon form av ny mugg, hittat en som verkade lite mer intressant än de andra.. Men måste forska lite i den först.
Eftersom han inte riktigt fattar de där med att suga på pipen, o tar man bort droppskyddet blir han bara förvånad när de rinner vatten över hela honom.
så vi har kört med glas om hans mugg ligger i disken.. Ja, jag vet.. man kan ju inte bara äga två pipmuggar.. men de gör vi nu..=P haha!!
 
Lite senare åker vi till Skogstorp o lämnar av Elin o sen fortsätter vi på grillkväll i Malmköping.
Tänkte först om ja skulle ha stannat hemma, bara för att vara lite barnledig o ta de lite lugnt.
Men ett dukat bord är ju inte heller helt fel. 
 
Nähä, om man skulle ta tag i tvätten.. Min lott här i livet..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0