En ganska varm helg!

Jag personligen klagar inte, men de ja tycker kan vara jobbigt är att hela tiden tänka på så inte Arvid bli dåsig av värmen.
När dom är så små går de ju så sjukt fort för dom att bli utorkade.
Men men, än så har de ju gått fin... Vatten i massor.
 
Igår blev de en liten vända på gymmet.. =/ Trodde de skulle vara skit varmt där nere.. så jag la bara i parkeringspengar för en timmas gymmande.. o när ja kommer ner så var de grymt skön luft.. sur blev ja.. o bara 20 min. på crossen för att sen köra lite armar o bröst.
Mötte upp mamma o Elin på stan lite senare.
Mamma hade med sig lite kläder som hon hade hittat till Arvid på rean.. bla. denna anorak.. Toppenbra till hösetn..
De bästa med den är att de finns en dragkedja på sidan.. palla att dra den över huvudet hela tiden.. Böööökigt!!
SEn hittade ja en hood utan ärmar.. Jag o Elin stod o rev o prövade.. samtidigt som Elin tjatade sönder mamma på att hon ville ha en..
När mamma svarade.. "-men nu var de Sandras tur".. hahaha.. kände mig som 10 år.. Men men vi fick varsinn..=P
 
Idag blev de gymmet igen o sen tillbringade vi dagen i Malmköping.. Tobbe släppte av mig på heden, så ja kunde kika in marknaden lite.. men... Nä.. gick efter typ 20 min.. mest varmt o tråkigt..
 
Tobbe nattar nu Arvid o ja blogga, kollar Solsidan o smälter pizzan vi nyss slaffsade i oss...
Hmmm.. Blir o knata Slagsta runt imorgon..
 
GoooNatt!!
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0