Chockade kroppen!

Ibland måste man chocka kroppen lite när man tränar.
Idag gjorde jag de.
Tobbe åkte ner o tränade först imorse, så jag tog på mig träningskläder o körde ner Arvid i vagnen o tog en power walk till stan, shoppade en långkjol o sen mötte vi upp Tobbe, som tog med sig Arvid hem igen o jag körde ett hårt mag- o rygg pass o sen en power walk hem igen.
Grymt skönt!
 
Var även o hämtade ut ett paket på posten oxå.
En mjuk plocklåda jag beställde från lekmer.se..
Uppskaddad var den oxå. =)
Tobbes föräldrar o farmor var på ett snabb besök också nu på eftermiddagen.
 
Nähä,
Om man skulle ut o kolla efter Lukas, vi börjar nog tro att lillkissen har blivit riktigt rädd för någonting.. eller så har de hänt något annat, de är snart tredje dygnet han är borta. =(
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0